6 Yaş Heyecanı...



Doğum Günü hazırlıklarımız çoktan başladı,elbise modelleri bulundu,kumaşlarda seçilip dikilmeye başlanacak umarım modeldeki gibi olurlar..pasta seçildi,winxli tabaklar,bardaklar,peçeteler,süsler hepsi hazırlandı.Kızımdan ben daha heyecanlıyım sanırım...tam 6 yaşına giriyor benim prensesim,seneye ilkokula başlayacağına inanamıyorum zaman nasılda çabuk geçti,bu sene d.gününü yine okulda yapacağız; ben 2 elbiseyide çok beğendim ikisinide diktireceğim hangisi daha çok yakışırsa onu giydireceğim bu arada menüyü şimdiden hazırladım arkadaşım Elif'inde yardımıyla şeker hamurundan kurabiyelerde yapmak istiyorum bunlar çocuklar için çok eğlenceli olacak (yaparken bizde eğleneceğiz heralde)umarım herşey yolunda gider ve çok güzel bir d.günü partisiyle çocuklar çok eğlenir..şimdiden iyiki doğdun canım kızım seni çoookkkkkk seviyoruz:))9 Ekimde buluşmak dileğiyle..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails