İYİKİ DOĞDUN DELFİN'İM..

Bugün çok özel bir gün,kızımın d.günü olmasının yanısıra anne olduğum,onunla olgunlaştığım,hayatımın anlam kazandığı,anneliğin ne kutsal bir görev olduğu ve evlat sevgisinin ne büyük olduğunu tattığım bir gün..hastanede onu kucağıma verdikleri anda onun o güzel yüzünü gördüğümde bütün acılarımın yokolduğu,9 ay yüzünü görmek için sabırsızlandığım minicik kızım artık kollarımdaydı .Tombul pespembe yanakları ve çatık kaşlarıyla minicik burnun ve minicik ellerinle benim için dünyanın en güzel bebeğiydin.. tarifi imkansız bir mutluluk yaşattın bize iyiki seni doğurdum ve iyiki senin annen oldum benim canım kızım..mutlu,sağlıklı ve başarılarla dolu bir hayatın olsun!..BABAN ve BEN seni çokkkkkkkkkkk seviyoruz..doğum günün kutlu olsun bebeğim:))

1 yorum:

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails