Annem İçin..



Bu defa en değerli varlığımız Annelerimiz için hazırlandı bu kurabiyeler..aslında onlar her zaman herşeyin en iyisine en güzeline layıklar fakat biz onları sadece bir gün değil her zaman hatırlayıp,sevmeli ,saygı göstermeli ve önemsemeliyiz..benimde 6 yaşında bir kızım var ve belkide ilk defa Anneler gününün ne demek olduğunun farkında bu defa.. günler öncesinden babasıyla gizli gizli planlar yapıp,benden gizli fısır fısır konuşmalarıyla bana hiç bişey farkettirmeme çabasında, hatta babasına şöyle dediğini bile duydum ''Baba biz çok uzaklara gidip Annem'e hediyesini kargoyla yollayalım''ne kadar da masumlar değilmi?Annelik bambaşka bir duygu bu duyguyu paylaşan Anneler'e en içten dileklerimle ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN DİYORUM..ve kendi Anneminde Anneler gününü şimdiden kutluyor ve yarın ona sarılıp hediyesini vermek için sabırsızlanıyorum!..SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİM CANIM ANNEM:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails