Canım Annem'e....


Herkes beni güçlü sanıyor anne.Oysa ne kadar güçsüz olduğumu bir tek sen bilirsin.Senin gözünde hala küçük bir kız çocuğuyum hiç büyümüyorum,büyümekte istemiyorum.Sanki 36 yaşında değil 7 yaşındayım sana o kadar çok ihtiyacım varki anne.Sakın beni sensiz bırakma.Ellerimi bırakma sakın anne..sakın bir yıldız gibi kayıp gitme mavi gökyüzümden anne...Sen varsan herşey güzel anne.Daha bir emin basıyorum yere..Adımlarım daha hızlı,yüreğimde daha çok umut var anne..Herşeyi daha çok seviyorum seninle..seninle daha çok gülüyorum daha az üzülüyorum..küçük şeylerden mutlu oluyorum..kimseyi sırtından vurmadım anne,kalleşliği öğrenemedim,çekip gitmeyide..zoru seçtim hep,kolayı sevmedim,sevemedim.Birini sevmedimse hiç sevemedim.Sevdiğimi ölümüne sevdim anne..minik bir yüreğe koca bir aşkı,yüzlerce dostu sığdırdım anne..iyiki senin kızınım seninle hep gurur duydum,senin benimle gurur duyduğun gibi SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİM CANIM ANNEM..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails