Bir yastıkta tam 10 yıl..



Eveeettt!..Bugün evliliğimizin 10.yılı..iyisiyle,kötüsüyle tam 10 yılımızı geçirdik sevgili eşimle(tabi bunun önceside var 6 yılda flört)eşimi çok iyi tanıyorum,birbirimizi çok severek evlendik,ondan biraz bahsedecek olursam dünya iyisi bir insandır;duygusal,merhametli,evine bağlı,şakacı,cömert,misafirperver kısacası çok iyi bir baba ve eştir kendileri..tabi kötü yanlarıda var onlardanda biraz bahsedeyim inatçı,kıskanç(sadece beni),dediğim dedik,pimpirikli v.s ama genel olarak 4/4lük biridir benim dinçerim..evliliklerde fedakarlık çok önemli benim bunu fazlasıyla yaptığım bir gerçek eşimle her zaman çok uyumlu olduk o sinirliyken ben alttan aldım fakat ben sinirliyken nedense o bunu hiç yapmadı:((sevgisini pek dışa vuramayan bir insan tıpkı benim gibi aslında biz birbirimize çok benziyoruz.10 yıllık beraberliğimizden dünya tatlısı 5 yaşında birde kızımız DELFİNinimiz var..dilerim daha nice 10 yıllar eşim ve kızımla hep mutlu oluruz.SİZİ ÇOK SEVİYORUM..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails