Gösteri Heyecanı..


Bugün kızımın yıl sonu gösterisindeydik,bu ilk tecrübemizdi.Aylardır bu gösteri için hazırlandılar dans,bale,halk oyunları,şiirler,şarkılar ,marşlar derken epey yoruldular;fakat bugünkü performansları tek kelimeyle harikaydı.Bütün annelerin ve babaların gözleri hep doludoluydu...herkes çocuklarını daha yakından görebilmek onların fotoğraflarını çekebilmek için adeta yarıştılar birbirleriyle (bende dahil)kızımın sahnede hep bir sorun çıkaracağını düşünüp bayağa hayıflanmıştım fakat neyseki korktuğumuz başımıza gelmedi ve bütün rollerini başarıyla gerçekleştirdi,özellikle 6 yaş grubunun mezuniyet sahnesinde çok duygulandım,öğretmenlerinin sesinin titreyerek konuşmaya çalışması beni çok etkiledi...
Çocukların çekirge dansları,ispanyol dansları,pamuk prenses ve yedi cüceleri,köy düğünü canlandırmaları ,koro halinde söyledikleri şarkılarla adeta büyülendik..hepsini sahneye çıkıp tek tek öpmek istedim,öyle tatlılardıki!..




Saat 11:00 de başlayan gösteri tam 3 saat sürdü dolu dolu keyifli bir 3 saat yaşadık..arada piyano dersi alan öğrencilerin dinletileride gösteriye ayrı bir renk kattı hele bir öğrenci adeta bizi gülme krizine soktu. Sahneye girerek poposunu dönüp selam vermesi herkesi gülmekten kopardı,piyano dinletisi bitip sahneden ayrılırken merakla tekrar nasıl selam vereceğini bekledik,aynı şekilde poposunu dönerek selamlaması bitirdi bizi..fakat arada yaşanan bu enstanteneler gösteriye ayrı bir hava kattı... ben burdan kendi adıma Tayfun Bey'e,Şebnem Hn'a ve bütün öğretmelere tek tek çok teşekkür ediyorum bize böylesine harika bir gün yaşattıkları için:))Tabiki en büyük alkış çocuklarımıza onlar sahnede hepsi birer melekti hepsini çok öpüyorum ,tebrik ediyor ve bütün yaşamlarında hep mutlu,sağlıklı ve başarılı olmalarını diliyorum,HARİKAYDINIZ ÇOCUKLAR!....



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails