Rüyalar....


Bugün; sabahtan beri sebebini bilmediğim müthiş bir sıkıntı var içimde,bilmem siz inanırmısınız böyle sebepsiz sıkıntılara ve sonrasında gelebilecek iyi ve kötü haberlere,valla sizi bilmem ama ben çok denedim böyle iç sıkıntılarında ve sonrasında hep bir şeylerin olduğuna,hayırlısı deyip,dilerim sevinirim diyorum...insanlar ne garip yaratıklar;rüyalarımız örneğin gördüklerimizin hep bir anlamı olduğuna inananlardanım,benim rüyalarımda hep gördüklerimin tersi olur ama genelde bütün gördüğüm rüyalarda gerçek olur,örneğin;yıllardır görmediğim bir arkadaşımı görsem rüyamda;mutlaka o kişiyle ilgili bir haber alırım..peki neden rüya görürüz hiç düşündünüzmü?kimi araştırmacılara göre rüyalar uyku sırasında beyinde görülen etkinliklerin bir yan ürünü yanlızca;kimilerine göreyse insanların bilinçaltının kişiliklerinin geri planda kalmış yönlerinin kendine çıkış yeri bulduğu özel bir durum.Rüya araştırmaları denilince çoğu insanın aklına ilk gelen ad Sigmund Freud olsa gerek.Rüyaların bilinç altına giden anayol olduğunu söyleyen Freud'un ilk kitaplarından biri 1900 yılında yayımlanan ''Rüyalar ve Yorumları''Freud'a göre rüyaların amacı günlük yaşamda bastırarak bilinç altına atılmış ilkel çoğunluklada cinsellik ve saldırganlıkla ilgili isteklerin dışa vurulmasıymış...İnsan beyni saniyede gözüyle 16 film karesi görürmüş,rüya gören insanın beyni yorgun olurmuş,beyin dinlendirilmeliymiş ve en iyi rüya yorumlamasını insan kendi yaparmış..kısacası herkese iç huzuru ile dolu günler ve güzel rüyalar diliyorum:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails