İyiki Doğdun Anne..


Bugün Annemizin d.günü süprizi için hazırlandı bu pasta ve cupcakeler 2.denemem olacak olan pastayı yaparken bir hayli heyecanlandığımı söyleyebilirim..pastanın içini çikolatalı ve çilekli yapmayı tercih ettim ,umarım pastanın dışı kadar içide güzel olmuştur..akşam pastayı kestikten sonra size fikrimi söylerim:)) PASTA KREMASI:250 gr.süt,1 çay bardağı toz şeker,yarım çaybardağı un,3 yumurta sarısı,1 çay kaşığı vanilya,1 tatlı kaşığı buğday nişastası YAPLILIŞI:Bütün malzeme bir tencereye konarak devamlı karıştırarak puding kıvamında bir muhallebi hazırlanır ateşten aldıktan sonra sürekli karıştırarak soğutulur..pasta bittikten sonra üzeri için krem şanti hazırlanır 1 su bardağı soğuk süte 1 paket krem şanti ilave edilerek mixerle koyulaşana kadar çırpılır..ben hazır pasta keki kullandım ilk katı büyük bir pasta tabanına yerleştirip sütle ıslattım hazırladığım pasta kremasını güzelce spatulayla yaydıktan sonra dilim dilim kestiğim çilekleri yerleştirdim,damla çikolatalarıda üzerine serpiştirdim 2.katı koyup aynı işlemi yaptıktan sonra 3.katı koyup üzerini hazırladığımız krem şantiyle sıvadım..pastayı buzdolabına kaldırıp bu arada beyaz şeker hamurunu pastayı örtecek kadar açtım,pastayı buzdolabından çıkarıp şeker hamuruyla kapladım üzerini papatya ve defter ile süsledim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails